środa, 17 grudnia 2014

28. Tak, to ja!

Witam was ciepło.
Minął rok mojej nieobecności, a w ostatnim wpisie obiecałam swój powrót. No super.
Niestety, ale dwie szkoły pochłaniają mój cały wolny czas. Za dużo nauki... Nie polecam.
Przez ten rok wiele się w moim życiu wydarzyło.
Między innymi, wróciłam spowrotem do swojej pasji, czyli śpiewania. Nie ukrywam, że chciałabym zostać w przyszłości wokalistką. Muzyka to całe moje życie. Przeprowadziłam się do nowego domu, chociaż nie jestem z tego tak bardzo zadowolona, z tego względu, że dalej mieszkam w tym samym, nudnym miasteczku. Tak bardzo chciałabym się przeprowadzić gdziej dalej, Warszawa, Lublin, albo nawet do Londynu. Kocham Anglię, ten język i wspaniałą kulturę. Chciałabym tam osiąść na stałe w przeciągu 3 kolejnych lat.

Postanowiłam trochę zmienić bloga i jego tematykę. Postaram się więcej pisać o swoim życiu, wstawiać covery piosenek, rysunki, zdjęcia moich ukochanych. Mam nadzieje, że dalej będziecie go czytać, komentować...A przede wszystkim, że wam się spodoba. 

Jako rekompensatę za tą nieobecność, wstawiam zdjęcia swojej Rivendell. Nic się nie zmieniła przez ten rok ;P 





Już tylko 7 dni do wigilii! Nie mogę się doczekać! 
Do zobaczenia~!

1 komentarz:

Jestem naprawdę szczęśliwa, że masz zamiar dodać komentarz ~. Napisz swoją opinię ;) Nie ma znaczenia, czy jest ona negatywna lub pozytywna~ Ale, proszę zachować kulturę. Spam zostanie usunięty.