wtorek, 10 kwietnia 2012

3. Sesyjka

Moja pierwsza sesyjka na blogspocie = ^^= Weeee, ale najpierw wam się wyżalę: CZEGO NIE MA KOLEJNEJ SERII KUROSHITSUJI ???? To pytanie mnie dobija O.O I czego końcówa tak się skończyła ? Why ? Mój mózg nigdy by tego nie przypuszczał. Nigdy, nigdy.....
Po pierwszej części owszem płakałam, lecz nie płakałam tak jak na ostatnim odcinku drugiej serii ^^ Czego coś musi się skończyć ???

No ale koniec tego żalenia się ;)

Sesja jak sesja, za tło robi mi różowa podusia ;) ( przepraszam, nigdy z polskigo dobra nie byłam).

Miłego oglądania ^^














Dziękuje za uwagę ;)

7 komentarzy:

  1. ja chociaż kuro kocham do granic możliwości to się cieszę, że nie ma kolejnej serii, już druga była mega słaba i mogli ją sobie darować ;) Ja zostaję wiernym fanem ale mangi i 1 sezonu anime.


    ładna sesja, Riv ma bardzo seksi ten oryginalny strój :P a poducha jak najbardziej pasuje tu do całej reszty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga dla mnie taka pomotana była. Coś stąd, albo stąd. Ale fajna była ^^ Ja tam miałam mangę kupić, ale zrezygnowałam :) Wolę trampeczki :D

      Usuń
  2. Fajne zdjątka... Zapraszam na: mysterhigh.pinger.pl lub mysterhigh2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sesja taka drapieżna :) Chociaż ja jakoś nie mogę się przekonać do Pullipów w wersji "sexi"

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszszszsz! Ale z niej drapieżna laska! Zaraszam do mnie, może przypomną Ci się dobre chwile z Kuro gdy popatrzysz na mego Cielaka! PS: Tak, ja też płakałam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś :3 ( Och Cielak :D Uwarzaj na mnie ^^)

      Usuń

Jestem naprawdę szczęśliwa, że masz zamiar dodać komentarz ~. Napisz swoją opinię ;) Nie ma znaczenia, czy jest ona negatywna lub pozytywna~ Ale, proszę zachować kulturę. Spam zostanie usunięty.